17 Mayıs 2013 Cuma

!! Yurt Dışından Alışveriş !!



Merhaba arkadaşlar,

Dikişlerimle ilgili post yapamamaktan dolayı üzgünüm !! Ama bir müddet sonra, inanın bir müddet sonra çok hızlı bir giriş yapıcam :))

Son günlerde diğer arkadaşlarım postlarında dikkatimi çeken bir konu : " Yurt Dışından Alışveriş ! "

Evet, benimde senelerdir yapmış olduğum alışverişlerle ilgili olarak, nacizane bilgilerimi paylaşmak istedim.

Ben bir otomotiv firmasının satınalma işlemlerini yapıyorum. ( Daha doğrusu yapıyordum , artık ayrılıyorum :))  İşimin gereği, her bir kalemi yurtiçi ve yurtdışı araştırmak, analiz etmek, tedarikçi bulup geliştirmek vss..
Eee tabii doğal olarakda iş dışındaki tüm alışverişlerimide online yapmayı tercih ediyorum.
Üstelik daha ucuza !!
Uzun zamandır güvendiğim ve memnun kaldığım birkaç site var. Bende sizlere birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum..

**  Sammydress.com
**  tinydeal.com
**  chicnova.com
**  ebay.com
**  lovelyshoes.net
**  dressesshop.com

Evet aslında sıra dahada uzayabilir, ama benim memnun kaldığım alışveriş siteleridir. Tavsiye ediyorum. :)
Bunları yazmak daha önceden aklıma gelmediği için, doğal olarakda ürünlerimin resimlerini çekmedim hiç :)) Özellikle aksesuar ve çanta çok sık alıyorum. Etrafımdaki arkadaşlarımada doğum günü hediye vs.. için alıyorum :) Abiye elbisede aldım ve memnun kaldım..
Ben alışverişlerimi yaparken ,özellikle FREE SHIPPING yani ücretsiz kargo seçeneklerine dikkat ediyorum. Birde I BUT NOW yani hemen al seçeneği. Özellikle bu  ebay.com da mevcut. Çünkü açık arttırma yöntemide var.
Bazen kargosu bana ait olan şeylerde alıyorum ama inanın ürün değeri kadarda kargo ödüyorsunuz. Zaten sitede alışveriş yaparken , orada kargo seçeneği çıkıyor. Ortalama " 12-15 works day" seçeneği herzaman daha ucuzdur. Yani 12-15 gün arası kargo elinize ulaşır. Benim genelde en fazla 15 günde gelmiştir.
Birde; alışveriş yaptıktan sonra, takip numarası isteyin. Ortalama 2 $ gibi bir rakam ödersiniz fazladan genelde. Elinizde kargo takip numarası olursa , Türkiye'de PTT ile daha çabuk çözersiniz işinizi. :))

Birde; en çok dikkat edeceğiniz husus Türkiye'de 75$ ve üstüne gümrük alınıyor . Bu yüzden aman haa dikkat diyorum :)) 3,5,2 dolar derken dünyanın alışverişini yapıpta gümrük ödemeyin sakın.. Mesela 10 kalem ürün beğendiniz 75 $ civarı tutuyor. Siparişlerinizi ikiye bölün, öyle fatura ettirin. Yani alın :)) Zaten adamlar bu konuda çok usta :) Küçücük zarfların içinden ne aksesuarlar çıkıyor, anlatamam:)) Gümrükte takılmasın, hani ufak bir zarf hesabı :)) Karşısındakinide düşünüyorlar :)) Akıllı adamlar vesselam :))

Haa mesela bir abiye kıyafet alıcaksınız 150$ . Gümrükte ödemek istemiyorsunuz. Çünkü ne kadar çıkacağı belli değil. Her bir ürünün GBsi var. Bu nedenle satan  firmaya email atarak ; bir ricada, talepde bulunabilirsiniz:)) Ödemesini tam yapmak istiyorum ama faturasını 70$ kesermisiniz, gümrük ödemek istemiyorum.Böyle olursa ancak elbiseyi alabilirim diyorsunuz . Zaten cevap hemen geliyor : " Hay hay tabii diyorlar " genelde..
Ben hiç yapmadım öyle ama yapanlar var, biliyorumm :DD :))

Ve en önemlisi;  paypal aracılığı ile alışveriş yapmanız.Paypalda bir hesap açın ve kart bilgilerinizi girin. Alışveriş yaparkende, paypal seçeneğini tıklayıp ; bu yoldan devam ederseniz,  hırsızlık gibi  bir sorun yaşamazsınız. Garantili yoldur..
Son olarak; ingilizce birazcıkda olsa bilmeniz. En azından email falan attığınızda size rahatlık olacaktır.

Şimdilik benim aklımdakinler bunlar..Ama sormak istediğiniz birşey olursa memnuniyetle cevap veririm :))

Hoşçakalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Mayıs 2013 Cuma

!! Yurt Dışından Alışveriş !!



Merhaba arkadaşlar,

Dikişlerimle ilgili post yapamamaktan dolayı üzgünüm !! Ama bir müddet sonra, inanın bir müddet sonra çok hızlı bir giriş yapıcam :))

Son günlerde diğer arkadaşlarım postlarında dikkatimi çeken bir konu : " Yurt Dışından Alışveriş ! "

Evet, benimde senelerdir yapmış olduğum alışverişlerle ilgili olarak, nacizane bilgilerimi paylaşmak istedim.

Ben bir otomotiv firmasının satınalma işlemlerini yapıyorum. ( Daha doğrusu yapıyordum , artık ayrılıyorum :))  İşimin gereği, her bir kalemi yurtiçi ve yurtdışı araştırmak, analiz etmek, tedarikçi bulup geliştirmek vss..
Eee tabii doğal olarakda iş dışındaki tüm alışverişlerimide online yapmayı tercih ediyorum.
Üstelik daha ucuza !!
Uzun zamandır güvendiğim ve memnun kaldığım birkaç site var. Bende sizlere birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum..

**  Sammydress.com
**  tinydeal.com
**  chicnova.com
**  ebay.com
**  lovelyshoes.net
**  dressesshop.com

Evet aslında sıra dahada uzayabilir, ama benim memnun kaldığım alışveriş siteleridir. Tavsiye ediyorum. :)
Bunları yazmak daha önceden aklıma gelmediği için, doğal olarakda ürünlerimin resimlerini çekmedim hiç :)) Özellikle aksesuar ve çanta çok sık alıyorum. Etrafımdaki arkadaşlarımada doğum günü hediye vs.. için alıyorum :) Abiye elbisede aldım ve memnun kaldım..
Ben alışverişlerimi yaparken ,özellikle FREE SHIPPING yani ücretsiz kargo seçeneklerine dikkat ediyorum. Birde I BUT NOW yani hemen al seçeneği. Özellikle bu  ebay.com da mevcut. Çünkü açık arttırma yöntemide var.
Bazen kargosu bana ait olan şeylerde alıyorum ama inanın ürün değeri kadarda kargo ödüyorsunuz. Zaten sitede alışveriş yaparken , orada kargo seçeneği çıkıyor. Ortalama " 12-15 works day" seçeneği herzaman daha ucuzdur. Yani 12-15 gün arası kargo elinize ulaşır. Benim genelde en fazla 15 günde gelmiştir.
Birde; alışveriş yaptıktan sonra, takip numarası isteyin. Ortalama 2 $ gibi bir rakam ödersiniz fazladan genelde. Elinizde kargo takip numarası olursa , Türkiye'de PTT ile daha çabuk çözersiniz işinizi. :))

Birde; en çok dikkat edeceğiniz husus Türkiye'de 75$ ve üstüne gümrük alınıyor . Bu yüzden aman haa dikkat diyorum :)) 3,5,2 dolar derken dünyanın alışverişini yapıpta gümrük ödemeyin sakın.. Mesela 10 kalem ürün beğendiniz 75 $ civarı tutuyor. Siparişlerinizi ikiye bölün, öyle fatura ettirin. Yani alın :)) Zaten adamlar bu konuda çok usta :) Küçücük zarfların içinden ne aksesuarlar çıkıyor, anlatamam:)) Gümrükte takılmasın, hani ufak bir zarf hesabı :)) Karşısındakinide düşünüyorlar :)) Akıllı adamlar vesselam :))

Haa mesela bir abiye kıyafet alıcaksınız 150$ . Gümrükte ödemek istemiyorsunuz. Çünkü ne kadar çıkacağı belli değil. Her bir ürünün GBsi var. Bu nedenle satan  firmaya email atarak ; bir ricada, talepde bulunabilirsiniz:)) Ödemesini tam yapmak istiyorum ama faturasını 70$ kesermisiniz, gümrük ödemek istemiyorum.Böyle olursa ancak elbiseyi alabilirim diyorsunuz . Zaten cevap hemen geliyor : " Hay hay tabii diyorlar " genelde..
Ben hiç yapmadım öyle ama yapanlar var, biliyorumm :DD :))

Ve en önemlisi;  paypal aracılığı ile alışveriş yapmanız.Paypalda bir hesap açın ve kart bilgilerinizi girin. Alışveriş yaparkende, paypal seçeneğini tıklayıp ; bu yoldan devam ederseniz,  hırsızlık gibi  bir sorun yaşamazsınız. Garantili yoldur..
Son olarak; ingilizce birazcıkda olsa bilmeniz. En azından email falan attığınızda size rahatlık olacaktır.

Şimdilik benim aklımdakinler bunlar..Ama sormak istediğiniz birşey olursa memnuniyetle cevap veririm :))

Hoşçakalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim