19 Temmuz 2013 Cuma

!! Amann Pazartesiler Olmasınnn :D !!


İzmir'de havalar çok sıcak ve ben artık ne etek ne elbise giyemiyorum .. Klima bile soğutmuyor odamı, o derece yanii :)) 

Veee  bir haftayı daha bitirdik.. Şükürler olsunn :))) İki gün evdeyim :)) 

Pazartesilerin geç geldiği, günlerin çok uzadığı, gönlünüzce eğlenip vakit geçirebileceğiniz, bol kahkahalarla dolu  uzuuunnn bir haftasonuu diliyorummm :))








Malum çok sıcak olunca, ne giyeceğimide şaşırıyorum :)) Klasik siyah pantalon , beyaz bluz :D 



Başım şişti, yeter artık telefonlar çalmasın :D



Burada aslında ayakkabı ve bilekliğimi göstermek istemiştim. Telefonum güzel çekmiyor, idare edin:)




Ayakkabım, Çin'den (www.tyndeal.com ) kışın almıştım. 39 numara giyiyorum normalde. Bende 39 sipariş vermiştim, tam oldu.1 ayda geliyor ve kargo ücreti onlara ait. Resimde net çıkmamış ama komple boncuk işlemeli. Gerçekten güzel duruyor.
Bilekliğimde Çin'den. www. sammydres.com.'dan almıştım.




Pantalon -Bluz : Mango, Ayakkabı -Bileklik  : Çin'den.

1 yorum:

19 Temmuz 2013 Cuma

!! Amann Pazartesiler Olmasınnn :D !!


İzmir'de havalar çok sıcak ve ben artık ne etek ne elbise giyemiyorum .. Klima bile soğutmuyor odamı, o derece yanii :)) 

Veee  bir haftayı daha bitirdik.. Şükürler olsunn :))) İki gün evdeyim :)) 

Pazartesilerin geç geldiği, günlerin çok uzadığı, gönlünüzce eğlenip vakit geçirebileceğiniz, bol kahkahalarla dolu  uzuuunnn bir haftasonuu diliyorummm :))








Malum çok sıcak olunca, ne giyeceğimide şaşırıyorum :)) Klasik siyah pantalon , beyaz bluz :D 



Başım şişti, yeter artık telefonlar çalmasın :D



Burada aslında ayakkabı ve bilekliğimi göstermek istemiştim. Telefonum güzel çekmiyor, idare edin:)




Ayakkabım, Çin'den (www.tyndeal.com ) kışın almıştım. 39 numara giyiyorum normalde. Bende 39 sipariş vermiştim, tam oldu.1 ayda geliyor ve kargo ücreti onlara ait. Resimde net çıkmamış ama komple boncuk işlemeli. Gerçekten güzel duruyor.
Bilekliğimde Çin'den. www. sammydres.com.'dan almıştım.




Pantalon -Bluz : Mango, Ayakkabı -Bileklik  : Çin'den.

1 yorum:

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim