9 Temmuz 2013 Salı

!! Çin'den Alışverişim Geldii !!

Uzunn bir aradan sonra merhaba,

Biliyorum birkaç aydır çok aksattım bloğumu.Aslında devamlı takip ediyorum ama post yapamıyordum bir türlü. Önceki yazılarımda yurtdışından özellikle Çinden nasıl alışveriş yapılabilir diye birkaç bilgi vermiştim:)) Senelerdir alışveriş yaptığım halde, bunları paylaşmamak biraz aptallık oldu, farkındayıım :))
Neyse....;

Geçen ay gelen bir kargomu size göstermek istiyorum. Bunu  www.sammydress.com adresinden aldım. Güvenilir bir sitedir, tavsiye ederim. Ortalama bir ayda geldi. Takıyı çok severim, çokda alırım ama fazlada takmam:):) Oda ayrı bir konu benim için :))
Evett gelelim aldıklarıma ;















Daha fazla resim göstermek isterdim ama cep telefonum güzel çekmiyor malesef:((
Ama diğerlerini en kısa sürede kombinlerimle göstericem :))
Beni takipte kalın:))

Herkese sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

9 Temmuz 2013 Salı

!! Çin'den Alışverişim Geldii !!

Uzunn bir aradan sonra merhaba,

Biliyorum birkaç aydır çok aksattım bloğumu.Aslında devamlı takip ediyorum ama post yapamıyordum bir türlü. Önceki yazılarımda yurtdışından özellikle Çinden nasıl alışveriş yapılabilir diye birkaç bilgi vermiştim:)) Senelerdir alışveriş yaptığım halde, bunları paylaşmamak biraz aptallık oldu, farkındayıım :))
Neyse....;

Geçen ay gelen bir kargomu size göstermek istiyorum. Bunu  www.sammydress.com adresinden aldım. Güvenilir bir sitedir, tavsiye ederim. Ortalama bir ayda geldi. Takıyı çok severim, çokda alırım ama fazlada takmam:):) Oda ayrı bir konu benim için :))
Evett gelelim aldıklarıma ;















Daha fazla resim göstermek isterdim ama cep telefonum güzel çekmiyor malesef:((
Ama diğerlerini en kısa sürede kombinlerimle göstericem :))
Beni takipte kalın:))

Herkese sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim