24 Temmuz 2013 Çarşamba

!! HONDA YiNE JAZZ YAPIYOR !!

Hanımlar hayallerinizi yüksekte tutun !! 


Bugünlerde biraz pahalı isteklerim var:)) Ama olmuycak diyede birşey yok :)) Ya alırsam :))
Pozitif düşün, pozitif olsun :)) Olumlamalara devam !! :))

Ben bloğumda; kendi mesleğimden, işimden pek bahsetmedim hiç. Otomotiv sektöründe çalışıyorum kendimi bildim bileli.. Kariyerimi hep otomotiv sektöründe sürdürdüm.
Arabayı kullanmaktan ziyade ; arabanın herbir parçasını bilmeyi,tamir etmesini, biz kadınların deyimiyle inciğini, cıncınğını öğrendim:))  Bu nedenle birçok insana göre; arabanın dışı değil, içi ilgilendirdi beni hep :))
Eğer  !! reklam !! olucaksada olsun HONDA markasını  seviyorum. Bu devirde tüm markalar güzel ama japon araçları ayrı bir güzel..Honda tavsiyemdir diyebilirim :))


Bu resimdeki arabada Honda Jazz modeli. Eski modeline göre şimdi daha geniş bir model olmuş. HB kasa araçlara benzemiş.Eski modeli daha ufakdı. Ama bu modelini daha çok beğendim. Hondada çok az bir modelinde dizel motor var malesef. Genelde benzinli.Ama yakıtı yinede az yakıyor bence.
Daha geniş bir bilgi almak isterseniz, aşağıda linki var. Oradan bir bakın derim.










Otometre; Türkiye'nin Otomobil Blogu - Haberler, Yeni Modeller: HONDA YiNE JAZZ YAPIYOR!: Honda Jazz bazı pazarlarda  Honda Fit olarak yer alıyor.. Honda , mevcut Jazz  modelini geliştirerek, göze daha hoş gelen,  keskin çiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

24 Temmuz 2013 Çarşamba

!! HONDA YiNE JAZZ YAPIYOR !!

Hanımlar hayallerinizi yüksekte tutun !! 


Bugünlerde biraz pahalı isteklerim var:)) Ama olmuycak diyede birşey yok :)) Ya alırsam :))
Pozitif düşün, pozitif olsun :)) Olumlamalara devam !! :))

Ben bloğumda; kendi mesleğimden, işimden pek bahsetmedim hiç. Otomotiv sektöründe çalışıyorum kendimi bildim bileli.. Kariyerimi hep otomotiv sektöründe sürdürdüm.
Arabayı kullanmaktan ziyade ; arabanın herbir parçasını bilmeyi,tamir etmesini, biz kadınların deyimiyle inciğini, cıncınğını öğrendim:))  Bu nedenle birçok insana göre; arabanın dışı değil, içi ilgilendirdi beni hep :))
Eğer  !! reklam !! olucaksada olsun HONDA markasını  seviyorum. Bu devirde tüm markalar güzel ama japon araçları ayrı bir güzel..Honda tavsiyemdir diyebilirim :))


Bu resimdeki arabada Honda Jazz modeli. Eski modeline göre şimdi daha geniş bir model olmuş. HB kasa araçlara benzemiş.Eski modeli daha ufakdı. Ama bu modelini daha çok beğendim. Hondada çok az bir modelinde dizel motor var malesef. Genelde benzinli.Ama yakıtı yinede az yakıyor bence.
Daha geniş bir bilgi almak isterseniz, aşağıda linki var. Oradan bir bakın derim.










Otometre; Türkiye'nin Otomobil Blogu - Haberler, Yeni Modeller: HONDA YiNE JAZZ YAPIYOR!: Honda Jazz bazı pazarlarda  Honda Fit olarak yer alıyor.. Honda , mevcut Jazz  modelini geliştirerek, göze daha hoş gelen,  keskin çiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim