17 Temmuz 2013 Çarşamba

!! İzmir'den Günaydınn !!

Özledim sizi arkadaşlarım !!

Uzun zamandır herhangi birşey dikmiyordum. Birçoğunuz işden ayrılacağımı biliyordur. Onun için, ayrıldıktan sonra dikimlerime başlayacaktım. Ama ufak bir rica ile çalışmaya devam ediyorum.Sanırım  ağustosda tamamen ayrılmış olacağım. Herşeyin hayırlısı :)

Ramazan ayınında gelmesi ile birlikte benim diyet durumlarım dahada bir neşeli hale geldi :)) Sıcakda oruç tutmak tabiki zor ama Allah herkese sabrını veriyor diye umuyorum.
Zayıfladığım için birçok eteğim ve elbiselerim bol gelmeye başladı. Eteklerimi giyemiyorum, bu nedenle ancak bir kaç tanesini küçültebildim. Ama bu aradada  kendime yeni bir siyah etek diktim. :)









Çin'den getirtdiğim bilekliğim. Gerçekten çok güzel duruyor. 




Etek: Ben diktim, Body : Mango, Ayakkabı : Steve Madden,  Bileklik : Sammydres.com Çinden.


Herkese sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Temmuz 2013 Çarşamba

!! İzmir'den Günaydınn !!

Özledim sizi arkadaşlarım !!

Uzun zamandır herhangi birşey dikmiyordum. Birçoğunuz işden ayrılacağımı biliyordur. Onun için, ayrıldıktan sonra dikimlerime başlayacaktım. Ama ufak bir rica ile çalışmaya devam ediyorum.Sanırım  ağustosda tamamen ayrılmış olacağım. Herşeyin hayırlısı :)

Ramazan ayınında gelmesi ile birlikte benim diyet durumlarım dahada bir neşeli hale geldi :)) Sıcakda oruç tutmak tabiki zor ama Allah herkese sabrını veriyor diye umuyorum.
Zayıfladığım için birçok eteğim ve elbiselerim bol gelmeye başladı. Eteklerimi giyemiyorum, bu nedenle ancak bir kaç tanesini küçültebildim. Ama bu aradada  kendime yeni bir siyah etek diktim. :)









Çin'den getirtdiğim bilekliğim. Gerçekten çok güzel duruyor. 




Etek: Ben diktim, Body : Mango, Ayakkabı : Steve Madden,  Bileklik : Sammydres.com Çinden.


Herkese sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim