22 Temmuz 2013 Pazartesi

!! Yeni bir Pazartesi & Yeni Bir Etek !!

Merhaba arkadaşlar,

Artık yavaş yavaş biraz dikimlerime başladım. :)

Yine siyah bir eteğimle karşınızdayım :) Herzamanki klasik bir model. Bu sefer eteğin ön iki tarafında plise var.Ve cepli çalıştım. Burda dergisinin hangi sayısı olduğunu hatırlamıyorum ama geçen seneki dergilerin birinde vardı. Oradan daha önce kalıbını çıkarmıştım. Eteği 40 beden diktim ama bol geldi biraz. :))

Zayıflamaya devam !!

Eteğimin diz boyunda olmasını seviyorum.Bugünlerde dizde olan herşey ilgimi çekiyor !!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22 Temmuz 2013 Pazartesi

!! Yeni bir Pazartesi & Yeni Bir Etek !!

Merhaba arkadaşlar,

Artık yavaş yavaş biraz dikimlerime başladım. :)

Yine siyah bir eteğimle karşınızdayım :) Herzamanki klasik bir model. Bu sefer eteğin ön iki tarafında plise var.Ve cepli çalıştım. Burda dergisinin hangi sayısı olduğunu hatırlamıyorum ama geçen seneki dergilerin birinde vardı. Oradan daha önce kalıbını çıkarmıştım. Eteği 40 beden diktim ama bol geldi biraz. :))

Zayıflamaya devam !!

Eteğimin diz boyunda olmasını seviyorum.Bugünlerde dizde olan herşey ilgimi çekiyor !!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim