19 Ocak 2014 Pazar

Bioderma Ürün Deneyimim !!






Merhaba arkadaşlar,
Aslında birçok markadan ürün geliyor bana. Ama fazla iş yoğunluğumdan dolayı kabul etmiyorum pek.Ama bioderma  markasınıda zaten önceden bildiğim ve kullandığım için ,gönül rahatlığıyla ürünlerinin tanıtımını yapıp, tavsiye edebilirim size diye düşündüm :))

Nemlendirici kremini hersabah sürüyorum,sonrasında ise serumunu yüzüme sürüyorum. Gerçekten yüzümün nefes aldığını ve gerginleştiğini hissediyorum. Hassas cilter içinde çok uygundur,kendimden biliyorum. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim :))

Herkese sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

19 Ocak 2014 Pazar

Bioderma Ürün Deneyimim !!






Merhaba arkadaşlar,
Aslında birçok markadan ürün geliyor bana. Ama fazla iş yoğunluğumdan dolayı kabul etmiyorum pek.Ama bioderma  markasınıda zaten önceden bildiğim ve kullandığım için ,gönül rahatlığıyla ürünlerinin tanıtımını yapıp, tavsiye edebilirim size diye düşündüm :))

Nemlendirici kremini hersabah sürüyorum,sonrasında ise serumunu yüzüme sürüyorum. Gerçekten yüzümün nefes aldığını ve gerginleştiğini hissediyorum. Hassas cilter içinde çok uygundur,kendimden biliyorum. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim :))

Herkese sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim