12 Ocak 2014 Pazar

Kepekli Ekmek !!




Farkındayım dikişlerimden çok yemeklerle haşır neşirim bugünlerde ...
Değişik tatları denemek hoşuma gidiyor açıkçası.. Doğal ve organik ürünlerden yemek yapmaya çalışıyorum. Çalıştığım için haftasonu iki gün istediklerimi yapıyorum. Bugün ise organik kepek unundan ekmek yaptım. Bir hafta yiyoruz. Bugünkü klasik bir ekmek. Bundan sonra daha farklı karışımlardaki ekmeklerimide anlatacağım..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

12 Ocak 2014 Pazar

Kepekli Ekmek !!




Farkındayım dikişlerimden çok yemeklerle haşır neşirim bugünlerde ...
Değişik tatları denemek hoşuma gidiyor açıkçası.. Doğal ve organik ürünlerden yemek yapmaya çalışıyorum. Çalıştığım için haftasonu iki gün istediklerimi yapıyorum. Bugün ise organik kepek unundan ekmek yaptım. Bir hafta yiyoruz. Bugünkü klasik bir ekmek. Bundan sonra daha farklı karışımlardaki ekmeklerimide anlatacağım..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim