4 Ocak 2014 Cumartesi

Yılbaşı kıyafetim !!

Merhaba arkadaşlar,,
Biliyorum çook uzun zaman oldu.Yaz aylarindan beri  size hiçbirşey yazmadim.Artik geri geldim ve yeni kıyafetlerimle karşınızda olucam:)
Sırada yılbaşında giydiğim kıyafetim var..
Kendi tasarladığım ,payetli bir elbise. Kollarını ise şifon yaptım.
Umarım beğenirsiniz :))






Kollarını şifondan yaptim ve bilek kısımlarına payet ekledim. Dikimini ise bir terzi arkadaşim yapti ,çünkü benim kendi makinem dikmedi payet kumaşı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

4 Ocak 2014 Cumartesi

Yılbaşı kıyafetim !!

Merhaba arkadaşlar,,
Biliyorum çook uzun zaman oldu.Yaz aylarindan beri  size hiçbirşey yazmadim.Artik geri geldim ve yeni kıyafetlerimle karşınızda olucam:)
Sırada yılbaşında giydiğim kıyafetim var..
Kendi tasarladığım ,payetli bir elbise. Kollarını ise şifon yaptım.
Umarım beğenirsiniz :))






Kollarını şifondan yaptim ve bilek kısımlarına payet ekledim. Dikimini ise bir terzi arkadaşim yapti ,çünkü benim kendi makinem dikmedi payet kumaşı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim