10 Şubat 2014 Pazartesi

!! Minik Ekmeklerim !!








Dün yapmış olduğum mısır ekmeğimden sonra, sırada minik ekmeklerim var :))
Mısır ununu yoğururken içine normal buğday unuda eklediğimi söylemiştim. O sırada birazda normal buğday ekmeğide yoğurdum ve bu minik ekmekleri yaptım. İçine lor,dere otu ve baharat ekledim. Minik pohaça şeklinde ekmekler yaptım. Üstünede yumurta sürdüm ve biraz susam ekeldim. Sonra 180 derecede pişirdim.  sabahları işe giderken iyi bir alternatif oluyor gerçekten.
Umarım beğenirsiniz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

10 Şubat 2014 Pazartesi

!! Minik Ekmeklerim !!








Dün yapmış olduğum mısır ekmeğimden sonra, sırada minik ekmeklerim var :))
Mısır ununu yoğururken içine normal buğday unuda eklediğimi söylemiştim. O sırada birazda normal buğday ekmeğide yoğurdum ve bu minik ekmekleri yaptım. İçine lor,dere otu ve baharat ekledim. Minik pohaça şeklinde ekmekler yaptım. Üstünede yumurta sürdüm ve biraz susam ekeldim. Sonra 180 derecede pişirdim.  sabahları işe giderken iyi bir alternatif oluyor gerçekten.
Umarım beğenirsiniz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim