9 Şubat 2014 Pazar

!!Mısır Ekmeği m !!





Evet,son zamanlarda kıyafet dikemiyorum pek. İşlerimin yoğunluğu bütün enerjimi alıyor. Son zamanlarda kafamı dağıtmak için bolbol yemek ve hamur işi yapıyorum. Kilo aldım aslında,bu durumdan pek memnun değilim ama meditasyon gibi geliyor bana ...
Sırada mısırlı ekmeğim var.
1 kg.  mısır unundan yaptım.İçine biraz beyax unda eklefim. Bir bardağa yakın sıvı yağ,yarım bardak süt, biraz tuz ve şeker koydum. Bu aradabmayaladım. 2_3 saat kadar bekledikten sonra 200 derecelik fırında 45 dk. Kadar pişirdim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

9 Şubat 2014 Pazar

!!Mısır Ekmeği m !!





Evet,son zamanlarda kıyafet dikemiyorum pek. İşlerimin yoğunluğu bütün enerjimi alıyor. Son zamanlarda kafamı dağıtmak için bolbol yemek ve hamur işi yapıyorum. Kilo aldım aslında,bu durumdan pek memnun değilim ama meditasyon gibi geliyor bana ...
Sırada mısırlı ekmeğim var.
1 kg.  mısır unundan yaptım.İçine biraz beyax unda eklefim. Bir bardağa yakın sıvı yağ,yarım bardak süt, biraz tuz ve şeker koydum. Bu aradabmayaladım. 2_3 saat kadar bekledikten sonra 200 derecelik fırında 45 dk. Kadar pişirdim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim