18 Şubat 2014 Salı

!! Yaş Pasta !!









Son günlerde,dikişden çok yemek yayınlıyorum farkındayım. Kendimi yemek bloğu gibi hissediyorum :)) Kışın fazla yemekden dolayı biraz kilo aldım. Tekrar diyetisyene gittim ve şuanda kilo vermeye başladım.bu nedenle kıyafet dikmiyorum. Ama sizlerlede birşey paylaşmadığım zaman ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum.
Bir kaç ay sonra inşallah yeni kıyafetlerimle  blögjmda olucam.

Herkese sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

18 Şubat 2014 Salı

!! Yaş Pasta !!









Son günlerde,dikişden çok yemek yayınlıyorum farkındayım. Kendimi yemek bloğu gibi hissediyorum :)) Kışın fazla yemekden dolayı biraz kilo aldım. Tekrar diyetisyene gittim ve şuanda kilo vermeye başladım.bu nedenle kıyafet dikmiyorum. Ama sizlerlede birşey paylaşmadığım zaman ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum.
Bir kaç ay sonra inşallah yeni kıyafetlerimle  blögjmda olucam.

Herkese sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim