8 Mart 2014 Cumartesi

!! Yeni Tunik !!

Merhaba arkadaşlar,




.
Uzun bir aradan sonra artık kendime bişeyler dikmeye başladım. Siyah bir kumaş vardı evde.Değişik bir kumaş, penye değil ama tirko tarzı. Tam tuniklik :))
Bu tarz kıyafetleri çok diktiğimden artık kalıbı kullanmıyorum. Başka bir tuniğimi kalıp olarak kullandım.Basit bir dikim oldu. Umarım beğenirsiniz.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Mart 2014 Cumartesi

!! Yeni Tunik !!

Merhaba arkadaşlar,




.
Uzun bir aradan sonra artık kendime bişeyler dikmeye başladım. Siyah bir kumaş vardı evde.Değişik bir kumaş, penye değil ama tirko tarzı. Tam tuniklik :))
Bu tarz kıyafetleri çok diktiğimden artık kalıbı kullanmıyorum. Başka bir tuniğimi kalıp olarak kullandım.Basit bir dikim oldu. Umarım beğenirsiniz.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim