16 Nisan 2014 Çarşamba

!! CİNSEL İSTİSMARIN ETKİLERİ ve ÇOCUKLARLA GÖRÜŞME TEKNİKLERİ !!



 Arkadaşlar, aşağıdaki sitede çocuk istismarı ile ilgili  sn.Prof. Dr. Elvan İşeri nin önemli bir makalesi var. Lütfen okuyun, bloğunuzda paylaşın.!!  Son günlerde artan çocuk istismarı ve cinayetleri için bilinçli olalım ve etrafımızdaki tüm çocukları eğitelim, bilgilendirelim.
Ben yazının içeriğini kopyalamak istedim ama bazı sorunlar oluştu bu nedenle direkt adresini veriyorum. Yayalım lütfen !!


http://www.millipediatri.org.tr/userfiles/pdfs/12.pdf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Nisan 2014 Çarşamba

!! CİNSEL İSTİSMARIN ETKİLERİ ve ÇOCUKLARLA GÖRÜŞME TEKNİKLERİ !!



 Arkadaşlar, aşağıdaki sitede çocuk istismarı ile ilgili  sn.Prof. Dr. Elvan İşeri nin önemli bir makalesi var. Lütfen okuyun, bloğunuzda paylaşın.!!  Son günlerde artan çocuk istismarı ve cinayetleri için bilinçli olalım ve etrafımızdaki tüm çocukları eğitelim, bilgilendirelim.
Ben yazının içeriğini kopyalamak istedim ama bazı sorunlar oluştu bu nedenle direkt adresini veriyorum. Yayalım lütfen !!


http://www.millipediatri.org.tr/userfiles/pdfs/12.pdf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim