30 Mart 2016 Çarşamba

!! Duvar kağıdı döşeme !!


Merhaba Arkadaşlar,

Evimin tadilatı devam ediyor. Bugünkü postum " Duvar Kağıdı Nasıl Döşenir "

Duvarlarım normalde saten boya .Uzun yıllardırda hep bu şekilde kullandım.Duvar kağıdını çocukluğumdan beri kullanıyordum. Annemler yıllarca kullandılar.
Bu yüzden nasıl döşenir çok iyi biliyorum :)

Eşim ve ben  beğendiğimiz bir tarz duvar kağıdı aldık. Düz çizgili ve ben maviyi çok seviyorum.

1 rulodan normalde 3.5 adet kadar kaplama çıkıyor. Duvarın boyunu ölçüp, ona göre kestik.
Duvar kağıdı için özel yapıştırıcıları var. Paketlerinde kaç ölçek su ile karışıtırılacağı yazıyor.Bu şekilde bir kovaya koydum ve yapıştırıcısını hazırladım. Bir fırça ve bir mala ile işe başladım :)

Fırça ile , kestiği duvar kağıtlarının arkasına yapıştırıcıyı sürdüm. Özellikle, kenarlarına fazla fazla sürünki, sonradan kağıtda kalkmalar olmasın. Resimlerden de göreceğiniz üzere en tepeden yapıştırmaya başlayıp, mala ile aşağıya doğru yavaş yavaş ittim. Ben normalde boyunu 2 cm kadar fazla kesiyorum. En azından aşağıya kadar tam inmesini sağlıyorum ve açıkda herhangi bir yer kalmıyor. Sonrasında da fazla olan kısmı kesiyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

30 Mart 2016 Çarşamba

!! Duvar kağıdı döşeme !!


Merhaba Arkadaşlar,

Evimin tadilatı devam ediyor. Bugünkü postum " Duvar Kağıdı Nasıl Döşenir "

Duvarlarım normalde saten boya .Uzun yıllardırda hep bu şekilde kullandım.Duvar kağıdını çocukluğumdan beri kullanıyordum. Annemler yıllarca kullandılar.
Bu yüzden nasıl döşenir çok iyi biliyorum :)

Eşim ve ben  beğendiğimiz bir tarz duvar kağıdı aldık. Düz çizgili ve ben maviyi çok seviyorum.

1 rulodan normalde 3.5 adet kadar kaplama çıkıyor. Duvarın boyunu ölçüp, ona göre kestik.
Duvar kağıdı için özel yapıştırıcıları var. Paketlerinde kaç ölçek su ile karışıtırılacağı yazıyor.Bu şekilde bir kovaya koydum ve yapıştırıcısını hazırladım. Bir fırça ve bir mala ile işe başladım :)

Fırça ile , kestiği duvar kağıtlarının arkasına yapıştırıcıyı sürdüm. Özellikle, kenarlarına fazla fazla sürünki, sonradan kağıtda kalkmalar olmasın. Resimlerden de göreceğiniz üzere en tepeden yapıştırmaya başlayıp, mala ile aşağıya doğru yavaş yavaş ittim. Ben normalde boyunu 2 cm kadar fazla kesiyorum. En azından aşağıya kadar tam inmesini sağlıyorum ve açıkda herhangi bir yer kalmıyor. Sonrasında da fazla olan kısmı kesiyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim