22 Mart 2016 Salı

!! Duvar Paneli Döşeme !!



Tekrar merhaba,

Çok uzun zaman oldu paylaşım yapamayalı.. Yine başlamaya karar verdim.
Normalde kıyafet dikerim ama bugünlerde ev dekorasyonu için kolları sıvadım.
Bu nedenle birkaç paylaşımlarım ev ile alakalı olacak.

Evim ile ilgili tadilatlara başladım . Bunları sıra sıra nasıl yaptığımı paylaşacağım.

İlki  !! Duvar Paneli Döşemesi !!

Panelin arkasına normal silikon sürülüp, o şekilde duvara yapıştırılıyor. Zaten normalde panellerde birbirine geçmeli olduğu için duvarda sabitlenmiş oluyorlar.
Duvar panellerinin sadece boyanması kaldı. Onun resmini de birkaç gün sonra paylaşmış olurum.
Bu panelleri eşim ile birlikte yaptım.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

22 Mart 2016 Salı

!! Duvar Paneli Döşeme !!



Tekrar merhaba,

Çok uzun zaman oldu paylaşım yapamayalı.. Yine başlamaya karar verdim.
Normalde kıyafet dikerim ama bugünlerde ev dekorasyonu için kolları sıvadım.
Bu nedenle birkaç paylaşımlarım ev ile alakalı olacak.

Evim ile ilgili tadilatlara başladım . Bunları sıra sıra nasıl yaptığımı paylaşacağım.

İlki  !! Duvar Paneli Döşemesi !!

Panelin arkasına normal silikon sürülüp, o şekilde duvara yapıştırılıyor. Zaten normalde panellerde birbirine geçmeli olduğu için duvarda sabitlenmiş oluyorlar.
Duvar panellerinin sadece boyanması kaldı. Onun resmini de birkaç gün sonra paylaşmış olurum.
Bu panelleri eşim ile birlikte yaptım.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Moda, Dikiş, Tasarım, Hayallerim